2011.09.27

Idag har jag sagt hejdå till Josefin. Hon är nu på ett flygplan någonstans över Atlanten. Innan det hjälpte jag henne med att packa. Om det är någon som är professionell packhjälp vid det här laget, så är det ju jag! Det är sådana vanor och kvalitéer man får om alla ens kompisar, en efter en, lämnar en. Nästa gång är det dock min tur!

Jag sitter i mitt rum. Jag scrapbookar, dricker svensk hallonsaft och ska nog gå och lägga mig snart. Klockan är bara sju, men jag tror jag håller på att bli sjuk. Fy och blä!


Kommentarer
Postat av: lisa

snart kommer du hem till oss baby! reunion!!!!!!

2011-09-28 @ 18:34:06
Postat av: lisa

(önskar dock ibland att jag kunde komma tillbaka till dig istället...)

2011-09-28 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0