2011.09.23

Idag var jag på bio med några tjejer från min Lcc-grupp. Vi såg Abduction. Den var bra men slutet var lite konstigt. Det bästa var att Herr Michael Nyqvist var The bad guy! Jag hade ingen aning om att han skulle vara med, så när jag såg honom fick jag Heeeeey-honom-känner-ju-jag-känslan. Det var coolt. Fast sen kom jag ju på att vi inte direkt är kompisar, men men. Coolt ändå att Twilight-Jacob slogs för sitt liv mot svenske lille Micke liksom.

Och idag frågade Body Pump-instruktören "is your accent Brittish or Austrailian?"
Amerikaner har ju noll koll. Alla vet väl hur brittisk engelska låter? Och austrlaliensk är ju typ ännu mer extrem.
jaaaaaja, godnatters. Schlaf gut!

Kommentarer
Postat av: a

Hahahha, inte direkt känner. Du är underbar

2011-09-25 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0