2011.09.06

Här ekar det minsann!

Det regnar. Det ska regna hela veckan, lite höstkänsla är det, men höstkänsla och bara ben går inte riktigt ihop för mig. Det är runt tjugo grader idag, kallaste på riktigt länge, sen april kanske..? Det ska iallafall vara 27 grader i slutet av veckan, så det är skönt. Känner mig inte helt redo att säga Hejdå till bara ben och flippflopp än.

Igår var jag hemma hos Josefin på middag. Grillad lax = Awesomeliawesome! Jag fick även träffa familjens nya au pair som tar över efter Josefin på fredag. Jag har försökt börja med en ny livsstil (för 4645567e gången), träna mycket och inte äta för goda saker. Det hjälper ju inte direkt att min värdfamilj bakade sex äppelpajer igår. Bodypump + Bodycombat idag iallafall = bra jobbat Miss jagtogsemesterhelasommarenfrånalltsomharmedträningattgöra.

Förresten så har jag blivit grym på MarioKart på Wii! Jag slog till och med Steven idag, bragdguldet borde gå till mig i år! Det är så gött att köra med en ratt, så att det är okej att svänga med hela kroppen när man styr. Fast det har jag alltid gjort med vanliga tv-spels-kontroller också. Styrt med hela kroppen alltså. Men när man kör med ratt på Wii så funkar det ju! Jag hoppas att alla antecknar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0