2011.10.02

En fullspäckad helg har just passerat! En sådan som verkligen får mig att undra varför jag åker hem. Just nu känns det som att ingenting skulle kunna slå ett till år i USA. Just nu, just ikväll. Snart är nog tankarna inne på andra banor igen. Känns dock lite jobbigt att veta att efter några veckor i Sverige kommer jag känna en otrolig usa-längtan, för det vet jag att jag kommer göra. Då kommer jag nog bli deppig. Och då kommer jag börja sakna Rachel och Steven jättemycket. Och Target och Exton mall. Cookies and creeme, Bently, chokladbananer och Brownie obsession. Target! Närheten till Philly och New York. Kommer nog till och med sakna min Honda. Starbucks... Alla affärer! Speciellt Aerie. Jag kommer sakna att ha ett hemligt språk och jag kommer sakna att prata engelska. Michael's. Cosi. Panera Bread. Spontaniteten. Stoppskyltarna!

Nääääää, jag skoja bara. Det är sjukt vad mycket stoppskyltar de har här. De finns i alla korsningar utan trafikljus, men inte bara där! Det är nog något "ta två, betala för en"-erbjudande när de köper stoppskyltar, för det känns som att de bara slängt ut en massa på onödiga ställen för att bli av dem eller något.

Från min helg, som jag glömde bort att berätta om, till en röra av saker jag kommer sakna till stoppskyltar. Jag berättar om helgen i morgon, nu ska jag sova i min breda, men framför allt höga, Amerikanska säng. Sitter jag på sängkanten har jag inte en chans att nå ner till golvet med fötterna. Som om det var något nytt att sova i den. hähä. Nämen, godnatt.

Kommentarer
Postat av: lisa

aaaaaah jag saknar allt det du räknade upp så in i bombens!!!! depppppppppppppp

2011-10-03 @ 06:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0