2011.10.30

Igår var det Halloweenfest hos Julias värdfamilj. Det var närmare 60 personer där, fullt hus med andra ord! Alla var utklädda och allt var trevligt. I slutet av kvällen blev det lite bråk och två personer blev utslänga, det var spännande!! Haha.

Jag sov hos Julia. Vi började dagen idag med att skypa med Lisen, följt av frukost på Starbucks. Frida joinade oss och vi bestämde oss för att gå på bio. Det blev Paranormal Activity 3. Jag kollade mellan fingrarna ibland för att det var lite läskigt när de hoppade fram saker. Annars tycker jag inte att psykfilmer är så läskiga, tycker bara att allt är konstigt och overkligt. Slutet var sämst, men annars var den väl helt okej. Efter bion hyrde vi film och åkte hem till Frida. Riktig film-slappe-dag blev det.

Jag åt soppa till lunch och glass till middag. Jag har lite munproblem. Jäkla visdomständer, vad ska de vara bra för? Jag kan inte tugga och knappt prata. Tack och lov ställde mina vänner Ben och Jerry upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0