2011.10.26

Hej hopp! Jag tänkte mest meddela att jag lever.
Jag gör inte så mycket spännande saker nu på slutspurten.
Jag måste leva snålt för att spara pengar till min resa.

Idag har jag ätit middag på Cheesecake Factory med Julia, Lilian, Isabelle och Josefine.
Det var lika gott och trevligt som vanligt. Magen är lika fullproppad som vanligt.
Resterna ligger i en låda här hemma i kylen, precis som vanligt.

Mina värdföräldrar har målat om assfalten på uppfarten. Jag förstår om ni är nyfikna över vilken rolig färg de har målat den i, men den är fortfarande svart. Jag visste inte ens att man kunde måla om assfalt. Hur som helst så parkeras alla bilar på gatan den här veckan och det är strängt förbjudet att gå på uppfarten. Instruktionerna var lätta och förstå och allt var frid och fröjd tills Mr Bugman kom på besök när jag var ensam hemma. Han var här för att bespruta huset för att döda stinkbugs. Han tog vägen över gräsmattan och jag släppte in honom genom huvudingången. Men Mr Bugman måste tyckt att jag såg himla läskig ut, för istället för att be mig släppa ut honom när han var klar (och kanske säga hejdå, eller något), så smet han ut genom garaget medan jag var på toa. Nu är det alltså spår från Mr Bugman över hela uppfarten, som kommer stanna där typ föralltid, allt på grund av att jag skrämde honom.

Se där, nu vet ni det också. Jag som bara skulle berätta att jag lever bjöd på värsta spännande historien.

Kommentarer
Postat av: lisa

young lady, I want to see pictures!!!!

take some, OKAJ??? :D:D:D:D

BRA! :)

2011-10-27 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0