2011.09.30

Om ni undrar vem som är förkyldast i Amerika just nu så är det jag! Kära någon, jag kan ju inte andas! Mina ögon hamnar i kors så fort jag glömmer bort att anstränga mig för att titta som en normal människa. Jag hör ingenting. Mina näsa är svullen som jag vet inte vad, och röd. Tyngden på mitt huvud och min snorfyllda hjärna ska vi inte prata om. Kan ju knappt tänka klart.

- What is that?
- Pills for my sour throat.
- Like medicine?
- Yep, like medicine.
- Did you call your mom to ask her how much medicine you need? That's important, you know.

Det är tur att jag har Rachel som påminner mig om vad som är viktigt.

Kommentarer
Postat av: emiliaaa

kryyyyyyyyyyyyyyya

2011-10-01 @ 11:10:56
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0