2011.11.25

Jag är i San Diego, världens härligaste stad. Eftersom att jag har varit i världens alla städer så vet jag vad jag pratar om (okej, jag skoja bara, om någon gick på det). Jag vill bo här!! Det två första nätterna bodde vi hos Emelies kompisar som har ett hus här. Igår var det Thanksgiving och vi flyttade till ett hostel som ligger mitt på stranden. Hostelet har en stor veranda där det var fest hela natten. Vi spelade beer pong och träffade folk från världens alla hörn. Jättekul var det!

I morse lämnade mina roadtripkompisar mig. Jag ska bo kvar på hostelet till på söndag. Idag har jag tagit en tre timmars lång promenad längs strandkanten. Lördag och söndag ska bli varma, 26 grader. Min plan är att jag ska sola och få lite färg imorn, vi får se hur det går med det.

Här har vi den, den bästa roadtriptrion!


Kommentarer
Postat av: emiliaaa

FY VAD SNYGGA NI ÄÄÄÄ

2011-11-27 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0