2011.11.29

Äntligen hemma! Eftersom jag hade bestämt mig föt att göra det väldigt mycket krångligare än vad det behövde vara, så tog det 22 timmar för mig att komma hem från Kalifornien, istället för typ sex, sju. På ett och ett halvt dygn sov jag ungefär tre timmar, wohoo! Gissa om det var skönt att komma hem igår? Jag vaknade nyss! Efter tolv timmars oavbruten sömn. Skönt!

Resan är över, världens bästa roadtrip. Vi har haft så kul! Jag saknar Malin och Emelie redan. Igår på bussen från Boston kollade jag igenom bilder och videor från resan tills de på andra sidan gången kollade konstigt på mig, för att jag skrattade så mycket. Åh, jag vill ta ett varv till, samma runda! Igår när Anna, nya au pairen, hämtade mig vid tåget frågade hon om jag ångrar något från resan, om något gick fel. Jag kunde inte komma på någonting! Jag ångrar dock att jag inte önskade et tidigare flyga-hem-datum. Det kommer kännas segt att hänga här i en vecka utan att göra något. Däremot kände jag mig mer hemma här än någonsin när jag kom hem igår. Det var verkligen borta-bra-men-hemma-bäst-känslan. Det kommer bli så konstigt att flytta här i från föralltid. I eftermiddag får jag träffa mina efterlängtade kids!!!!

Om exakt en vecka har jag varit på svensk mark i åtta timmar och fyrtio minuter!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Uuuuuunderbart! jag vill också göra den resan!!! :)

2011-11-29 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0