2011.11.26

Det är så att med det visumet som jag har så får man inte lämna landet inom 90 dagar innan visumet går ut, om man vill komma tillbaka igen. Jag tror iallafall att det är 90 dagar, och jag vet med all säkerhet att jag vill tillbaka hit. Nu är det så att det hostel som jag bor på ordnar en resa till Mexico idag. För en billig peng får man lite sightseeing på plats, mat, fri öl och tequila hela kvällen. Vem skulle tacka nej liksom? Jag tycker Mexico låter ascoolt!

Alla grabbarna här på hostelet (det vill säga typ alla utom jag och en tant (jag förstår inte ens vad hon gör här, eftersom det är ett ungdomshostel)) har tjatat hela morgonen om att jag borde följa med. Gissa hur trött jag är på att förklara att jag inte kan på grund av mitt vusim? Jag känner mig som värsta illegala flyktingen!!


Kommentarer
Postat av: lisa

åååå fin

2011-11-27 @ 08:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0