2011.11.26

Jag tror att killarna som bor på det här hostelet tycker jag är ganska tråkig. Sen mina kompisar åkte vidare i fredags morse har jag mest hängt vid min dator om kvällarna, inte riktigt känt för att springa runt och festa med dem, även om de är väldigt medbjudande. Varje gång jag möter någon här utanför utbrister de "What? Are you still here?". Trots det är de så himla omtänksamma! En kille frågade om jag ville med och röka gräs. Jag svarade såklart nej. Då sa han att han skulle spara lite åt mig i fall jag skulle ångra mig. Sen har två andra kommit in och frågat om jag är säker på att jag inte vill ha lite gräs. En av dem hade tydligen bråkat lite med en annan kille för att han ville ha det sista gräset, men grabben hade ju sparat det till mig. Det är ju tanken som räknas liksom, riktiga gäntlemän! haha godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0