2011.11.17

Vem har sett Adam Sandler idag? JAG!

Vi började dagen med att åka upp till Hollywoodskylten. Man kan inte gå enda fram och det finns många olika platser som man kan se den från, så man får helt enkelt leta sig fram till den bästa. Vi hade fått tips om ett bodstadsområde uppe i bergen som man såg den ifrån. Vi åkte den slingriga vägen upp, upp, upp och där var den, jättenära! Där var inte bara skylten, där var solen! Jag ångrade nästan att jag inte hade en bikini med mig, det var så himla varmt! Där uppifrån hade vi utsikt över hela Los Angeles också.

Efter Hollywoodskylten åkte vi till Walk of fame. Vi gick omkring och läste lite på stjärnorna, men jag tyckte nog inte att det var värsta grejen. Fast jag är jätteglad att jag har varit där och det var ju härligt att bara gå omkring i solen.

På eftermiddagen åkte vi till Santa Monica för att äta middag. Jag åt en tunn pizza! Hur gott som helst, jag är nämligen riktigt trött på amerikansk pizza. När vi skulle gå ut från restaurangen höll jag på att krocka med en grön tröja. Alltså tröjan satt ju på en människa, men det var bara tröjan jag såg först. 'Är det en Hammarby-tröja?' var min första tanke. Nej, det var det inte. Jag tittade upp och såg en mörkhårig snaggad kille. Eftersom jag har världens trögaste kändisminne så kopplade jag inte, som vanligt. Inte förrän Malin och Emelie väste Aaaaadaaaam Saaaandleeeeer!!! Då kom jag på att det var han! Cooolt! Och jag som stod i hans fotspår och hade mina händer i hans handavtryck på Walk of Fame bara några timmar tidigare!


Kommentarer
Postat av: emiliaaa

fuskis

2011-11-18 @ 09:12:59
Postat av: lisa

gud vad härliga bilder och FY vad jag är avis alltså det är inte kul hannis!!!!!!!!!

2011-11-19 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0