2011.11.11

jahapp, fredag den elfte november alltså. Det känns som att det är värsta grejen att man ska skriva att det är 11.11.11, som om inte alla redan vet det liksom. Så jag tänker inte skriva att det är det, det får ni klura ut själva.

Min sista helg som au pair i Downingtown är på ingång. Ikväll ska jag jobba, sedan kanske det blir bio med Julia och Frida. Imorgon jobbar jag på förmiddagen. Efter det ska jag ta mig bort till de kvarvarande svenskarnas trakter och träffa Julia. Vi ska shoppa något glittrigt till kvällen och sedan ska vi ut och fira! Jag fyller 21 på söndag och kommer förhoppningsvis in någonstans i West Chester på lördagkväll. I värsta fall får jag väl vänta till efter tolvslaget. Glittertema ska det vara!

På söndag ska jag på skridsko-Lcc-möte och sedan fira med min värdfamilj. På måndag är min sista arbetsdag och på tisdag sätter jag mig på ett flyg mot Los Angeles!

Himla fin bild från New York, typ den enda jag tog under hela helgen. Mycket märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0