2011.11.03


Min sovrumsdörr som alltid sett ut såhär:


Ser nu ut såhär:


Det känns jättekonstigt att det inte är en enda pryl i mitt rum som är min, och att jag har bäddat ner mig i en bäddsoffa i ett TV-rum. Imorn kommer nya Au pairen Anna. Eftersom det här var sista dagen som var bara min, Rachels och Stevens, så skulle vi lyxa till det lite med att äta ett lyxigt mellanmål (helst onyttigt) på något kul ställe. Barnen fick välja och det blev Dunkin' Donuts. Lyxigt och lyxigt vet jag inte, men gott var det ju!


Såhär såg de ut när jag bad dem att le fint.


Rachel har en ny grej för sig. Hon säger "Whaddup with that?" typ tusen gånger om dagen, och så ser hon ut såhär. Ganska cool alltså.


Kommentarer
Postat av: emiliaaa

din är ju tusen gånger snyggare. hennes ser ju ut som nån gjord på två och en halv minut.

2011-11-07 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0