2011.11.01

I går var det ju självaste Halloween-dagen!
Rachel trick-or-treatade med hennes vänner och planen var att Steven skulle göra det med hans vänner. När kvällen kom mådde inte min pojke så bra, och då valde han att gå med mig istället för att springa runt med sina vänner. Himla bra tyckte jag som mer en gärna gick omkring med honom och tittade på hur alla utsmyckat sina hus och för att se hans godishink fyllas mer och mer.


Rachel var en katt


Steven var en karatedude. Bra fantasi där, han bär ju bara den outfiten tre dagar i veckan annars. Han var nog mest ute efter godiset.


Så mycket godis fick Rachel ihop, och den hinken är inte liten!
Kass kvalitet på bilderna, jag vet. Jag måste börja använda min kamera igen, det här håller inte. Inte för att den är superduper, men förhoppningsvis bättre än det där.

Kommentarer
Postat av: lisa

grymt utklädd rachel var!! :) kidsen får så SJUKT mycket godis alltså!

2011-11-02 @ 06:12:53
Postat av: Hanna

Hennes dance team gjorde cats på en tävling i våras, så hon använde den outfiten :)

2011-11-02 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0