2011.05.26

Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Även igår bjöds på bra väder, 30 grader och sol. Jag spenderade några timmar hemma hos Emilia. Vi solade och badade i hennes pool. Helt okej liksom. När vi var och doppade oss passade Justice, den inte alltför folkkära hunden, på att ta mina solglasögon och halvt äta upp dem. Jävla hund.


På eftermiddagen var det dans och sådana grejer. På vägen hem stannade vi på ett glasställe, möms! När vi kom hem spelade vi spel och åt middag. När mina värdföräldrar kom hem smet jag upp på mitt rum. Precis när jag öppnat mitt fönster lät det som om det var värsta skottlossningen alldeles bakom vårt hus. Pang pang pang lät det i ungefär tio sekunder. Sen blev det strömavbrott. Ett träd hade bestämt sig för att falla över elledningen tjugo meter från vårt hus. I tolv timmar var det strömavbrott. 30 grader i huset utan aircondition = varmt = sömnproblem = trött Hanna.


Där någonstans mellan hundar, glassar, sömnlöshet och explosioner hann jag även klämma in lite Starbuckshäng med Josefin. Det var på kvällen, vi satt utomhus i bara shorts och linne till elva på kvällen, yep yep! Det ska fortsätta vara runt 30 grader den kommande veckan! Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0