2011.05.17

Idag har jag varit ledig! Jag har ägnat dagen åt sovmorgon, skypande, träning och häng på Barnes & Noble. Jag satt där i fyra och en halv timma själv. Knäppt egentligen. När Emilia slutat för dagen åkte jag hem till henne och fick mitt hår slingat.

För alla er som legat sömnlösa och grubblat över vad det var för djur jag mötte här om natten så kan jag nu avslöja att jag har kommit fram till att det nog var en tvättbjörn trots allt. Jag kom på det när jag fick veta att en tvättbjörn ser ut såhär:


Att jag inte insåg det från börjar var ju självklart för att jag trodde att alla tvättbjörnar ser ut så här:


Nu har vi redit ut det. Skönt! Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0