2011.05.13

Jag tycker att om man har en blogg så ska man skriva minst ett inlägg om dagen, annars blir jag lite smått irriterad.
Sen när jag går in på en blogg och läser samma rubrik för tredje och sen fjärde gången, då blir jag nästan frustrerad. Nu har jag blivit en sådan frånvarande bloggare själv. Det är bara det att nästan alla mina vardagar ser likadana ut. Så om ni läser samma vardagsinlägg flera vardagar i rad, så är det förmodligen fortfarande aktuellt. Samtidigt känns det ju jättetråkigt om jag bara uppdaterar efter helgerna. Hmmmmmm....

Idag har jag tagit det överdrivet lugnt hela dagen. Jag trodde att det var kallt och regnigt ute, för det såg ut så från mitt fönster. Så jag stannade inne. Tydligen så var det varmt och skönt ute. Mycket, mycket dåligt av mig. Var ledig nästan hela dagen och gjorde ingenting av den.

På kvällen hämtade jag upp Lisa. Vi åkte till Wegmans där vi köpte med oss mat till nästan hela svenska gänget. Färden fortsatte mot Idas hus där vi satt utomhus och middagsmös. Sedan gjorde vi smores i micron.

I helgen blir det äventyr! Vi är sex stycken som ska på roadtrip till Josefins värdfamiljs hus i Ocean City! Det ska vara en jättemysig stad som ligger precis vid havet. Ocean City är grannstad till Atlantic City som är lite mini-Las vegas. Jättemysig helg med sol, bad, umgänge och strandpromenader blir det! (jag låtsas som att jag inte vet att det ska regna, det känns bättre så).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0