2011.05.01

Idag har jag och nästan alla tjejerna gått runt på vårt kära mall, för ovanlighetens skull. Jag inhandlade en tunika, en sjal, en kofta och en klänning. Mycket nöjd, mycket nöjd. Efter shopping och så åkte vi till Friday's för att äta en mycket god middag. Friday's levererar alltid!

Men sen! Efter allt det här vanliga så åkte jag, Lisa och Emilia mot nya äventyr! Vi brummade in till Philadelphia och Phillies hemmaarena . Vi skulle alltså se en baseballmatch. De spelande lagen var Phillies (nähää) vs. New York mets. Lets go Phillies, lets goooooo! Arenan var så himla häftig. SÅ mycket folk. Emilia hade pluggat in reglerna och det tog inte lång tid innan alla tre hängde med och var riktigt insatta i matchen. Riktigt kul var det! Jag vill se fler matcher!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0