2011.04.30

&En lång och härlig lördag har flugit förbi!
Vi startade dagen med att springa ett lopp i Eagleview, i närheten av där jag bor.
Loppet var 5 km och hur backigt som helst. Redan efter första kilometern, som var uppåt hela tiden, var jag slut.
Jag är väldigt glad att jag förbättrade min tid från förra loppet med en minut, för den här banan var hundra gånger jobbigare.

Vid lunchtid åkte jag Ida, Lisa och Josefin till Shady Maple's smorgasbord. Den enorma buffén som jag har berättat om tidigare. För 108 svenska kronor får man äta så mycket man vill av all mat man kan tänka sig. Det är där alla människor med kroppshyddor a la Amerika gömmer sig.

På kvällen åkte vi hem till Ida för att grilla korv och göra smores. Smores??? Tänker ni nu. När man gör smores grillar man en marshmallow, sen lägger man den mellan två grahamskex, och så petar man in några chokladrutor emellan också. Mycket gott! Vi satt och pratade runt vår lilla brasa i många timmar. Det var ju valborg liksom. Riktigt mysigt hade vi i alla fall.


Kommentarer
Postat av: lisa

bästaste dagen! bästaste finaste vännerna!

2011-05-01 @ 18:21:18
Postat av: josefin

mega-like

2011-05-02 @ 02:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0