hohoho

Idag har jag hämtat morfarn från sjukhuset. Från och med nu ska jag ägna mig åt att jobba med barn igen och inte äldre människor. Jag kan säga att det är mycket mindre ansträngande, i alla fall när det handlar om mina barn. Morfar Dave mår bra nu och i morgon kommer Melanie hem. Vågen!

Idag hade jag och mina barn springtävling till brevlådan. Eftersom jag kom fram först så öppnade jag den. Där hittade jag en paket från Lego till Steven. Jag tog det och sprang till bilen, där jag låste in mig. Sen låtsades jag öppna paketet medan barnen stod utanför och banka på rutorna. Efter ett tag gasade jag och körde några varv runt, runt i vår vänd-zon, medan barnen sprang bakom och jagade bilen. Undra vem som hade roligast, jag eller barnen. Det var i alla fall typ dagens roligaste händelse. Hoppas på att kunna underhålla mig med lite roligare saker nu när jag inte jobbar inom barnavård och långvården samtidigt. I morgon ska jag se på skid-VM och åka till target och köpa en one tree hill box. Det blir Lajbans!

Nej, föresten! Dagens roligaste händelse inträffade förstås på kvällen! Jag träffade mina sköna, snälla (förutom Sandra), snygga och roliga tjejer på Friday's! Jag och Lisa konstaterade att om man äter en tre-rätters-middag och sen börjar småäta på sina kompisars rester, då är det något fel. Ändå hände det. Men det är ju så gott där! Speciellt Brownie obsession!

Mina kids kom precis in och sa godnatt på svenska! Sötebarn.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0