2011.03.20

Jag har precis flyttat in i mitt rum igen efter tre dagars boende hos Lisa!
Hela helgen har varit fylld av sol, bra vänner, mat, kortspel, film, prat och skratt.
Att gå promenader i solen, äta lunch utomhus och att se födelsedagsLisa skina som en sol hela helgen har bara varit så himla härligt.

Jag har egentligen inte haft hemlängtan någonting sen jag flyttade till Downingtown, men ibland känner jag att det hade varit skönt att vara någon annanstans ett tag, typ hemma. Den här helgen däremot har jag verkligen känt att jag inte hade velat vara någon annanstans i världen. Jag är så glad att jag bor här och att jag har hittat så bra vänner! Nya tjejen, Julia, är supergo och hon passar så bra in i vårt "gäng" redan från början. Det känns bra att jag inte är den nya längre! Den femtonde, som var nu i veckan, så hade jag varit här i fyra månader. Det är ju för tusan en tredjedel av ett år! Jag skulle nog inte ha något emot om tiden ville gå lite långsammare från och med nu.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad roligt att läsa det där Hanna, man tackar man tackar :) Kan säga att jag trivs jätte bra i erat gäng också :] Hänger du med till NY på lör föressten? ;)

2011-03-24 @ 04:36:57
URL: http://enlitenaupair.blogg.se/
Postat av: hanna

tänkte du inte på att något annat väldigt stort inträffade den femtonde också?;-)

2011-03-30 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0