sommardag i mars!

UNDERBART väder idag! Det stod på internet att det skulle vara 23 grader, men jag tror att det var varmare. Kändes som en svensk varm julidag. Känns! För det är fortfarande galet varmt och klockan är sex på kvällen!
Förra veckan gick jag runt i vinterjacka och idag har jag svettats i shorts och linne. Love it!
Jag var ute och gick idag igen, innan det blev för varmt.
Resten av min lediga tid spenderades i solen. Nicenice att ligga och sola i mitten av mars!
Eftermiddagen har jag ägnat åt att köra mina kids fram och tillbaka till deras aktiviteter. Vi vevade ner alla rutor och höjde volymen på radion till max. Vi låtsades att vi åkte cab och var allmänt coola, ni vet.

Party i bilen! Upp med händerna för Stureplaaaaaaaan! (haha)

Efter jobbet ska jag åka till Lisa. Det här är hennes födelsedagshelg! Egentligen fyller hon år i morgon, men varför fira en dag när man kan fira en hel helg? Fredag, lördag och söndag blir det! Wohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0