hej hej från sängen

Jag vaknade för fyra timmar sen, men ligger fortfarande kvar i sängen. Otroligt nöjd. Eftersom jag ska ta tåget klockan åtta i kväll så fick jag ledigt hela dagen, låter det lika logiskt i era öron som det gör i mina? Jajja, jag klagar inte. Efter att ha sett två one tree hill-avsnitt, två Sveriges mästerkock-avsnitt, läst alla bloggar jag vet och ätit frukost i sängen (Reese's peanut butter eggs), så känner jag att det är dags att stiga upp och se vad denna dag har att erbjuda. Det ser ut att vara fint väder. Ska nog sätta på mig solbrillorna och ta en lång promenad.

I kväll ska jag ta tåget alltså. Jag ska på weekendkurs i Baltimore. För att få det visum vi au pairer har så måste man ta ett visst antal credits på ett collage här borta. Om man vill få det gjort snabbt kan man välja att åka på weekendkurs. Det är lektioner hela dagarna både lördag och söndag, men när det är klart så har jag hälften av creditsen avklarade. Det blir två nätter på hotell där borta och maten ska tydligen vara hur god som helst. Det blir nog bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0