Friday!

Idag var barnen lediga från skolan. Himmel och pannkaka vad mycket vi fick gjort!
Jag och Rachel började dagen med att göra friendship bracelets, som följdes av ritande och klistermärkesfärgläggande. Vi gjorde pärlarmband och något som liknade pärlplattor.
Jag har lagat frukost, lunch och middag. Vi har bakat chokladbollar. Vi har varit utomhus och cyklat. Vi har spelat fotboll, kickball och bollat gris. Frisbee-kastning har också hunnits med. Alla tre har hjälpts åt att dammsuga hela huset. Vi har spelat spel och jag har filmat Rachel när hon sjunger och dansar till Taylor Swift. Om dagarna kommer vara så här fullspäckade i sommar när barnen är lediga från skolan kommer jag vara helt slut om kvällarna! Om inte annat så kommer min fantasi vara det.

Dagens höjdpunkt var när Björken och Ida ringde på skype. Jag hade inte pratat med min Ida på fyra månader! Då blev jag en dålig au pair som skolkade från jobbet i en halvtimma för att prata med jordens skönaste människor. Det måste väl ändå vara okej, så mycket som jag lekt med dem idag? Lite okej, i alla fall?

På kvällen blev det Taco bell-middag med Emilia, som följdes av flera timmars mys och snack hemma hos Sandra.
Imorn blir det en heldag o Phillydilly! yepyep!

Gratulerar på födelsedagen till mi padre också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0