2011.03.29

När gårdagens arbete var överstökat begav jag mig till Friday's.
Jag och tjejerna hade lite Hejochhejdå-middag.
Andrea åker nu på en månads semester i vårt (amerikanernas) vackra land.
Förhoppningsvis får vi träffa henne lite snabbt innan hon åker tillbaka till Sverige sen.
Hej sa vi till Ida som tar över efter Andrea och till Emma som flyttade hit för en vecka sedan.
Jag gillar att det kommer så mycket svenskar, eftersom mina vänner lämnar mig en efter en.
Nästa på tur är Lisa, men det är inte förrän i juni. Vi har massor av kul kvar att göra innan dess!
Jag ser fram emot våren! Snart är det april! Hur gick det till, det blev ju nyss mars?
Nu ska jag ut och promenixa i solen, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lisa

maaassor med kul puddinghead :):)

2011-03-29 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0