2011.06.13

Jahaja, nu var det visst fem dagar sedan sist.
Tänkte bara köra en snabbgenomgång av helgen som just kom och gick.

På fredagen fick jag för mig att jag skulle åka till mallet för att köpa en klänning, trots att jag bestämt mig för att spara mina pengar tills Anna kommer. Jag fick dock för mig att en endaste liten klänning var okej. Det blev mer än en klänning. Lisa och Emilia offrade sig för att jag skulle få sällskap. Båda har shoppingförbud för att de åker hem snart (bläääääääää) och deras väskor är redan fulla. Tror ni att de klarade det? Nix. Alltså fick jag tre personer med shoppingförbud att shoppa samtidigt. YES!

Efter vårt impulsspenderande åkte vi mot West Chester för att äta frozen yogurt på Kiwi. Vi träffade Josefin, Julia, Ida Svensk, Ida Österrikisk och Ida Dansk också. Kiwi har verkligen blivit en favorit! Om jag inte har berättat det tidigare så går det till så att man tar en bägare, fyller med så mycket glass man vill ha, av den smak man vill ha. Sen häller man på den toppingen man vill ha, det går att välja på en massa bär, godis, och kakor och sådant. Tillsist häller man på sås och sedan väger man den. Så det är liksom glass med tillbehör på lösvikt. Mycket smart!

På lördagen jobbade jag några timmar på morgonen. Efter lunch åkte jag hem till Lisa. hennes värdfamilj hade fixat ett jättetrevligt goodbye-party för henne. Det bjöds på fruktsallad, tårta, soft pretzels och en massa annat gott. Det mest lockande på buffén var ändå Swedish meatballs och Daim. Det var blå och gula ballonger överallt och hel kalaset gick i de svenska färgerna. Det var mysigt och kul och inte allas sorgligt, som man kanske kan tro. Det beror på att jag kommer träffa Lisa fler gånger innan hon åker hem och så tror jag inte att jag riktigt förstått att hon ska lämna mig heller. Det kommer bli sorgligt. Om ett par veckor kommer jag vara djupt deprimerad. På kvällen hade jag och Lisa vår sista sleepover.

Idag har jag tittat på en packande Lisa, spelat kort med Lisa, Josefin och Emilia, tittat på en packande Emilia, ätit middag på en sportpub, ätit Brownie Obsession på Fridays och fått veta att jag är ledig imorn.

Det var allt för nu, godnatt.


Kommentarer
Postat av: lisalbin

jag kommer sakna DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-13 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0