2011.06.29

Livet i staterna rullar på.
Igår kom lite släkt från Kalifornien och North Carolina (California och North Carolina eller Kalifornien och Norra Carolina borde man ju säga, antingen eller liksom, ellerhur? Men det ena låter ju miss-amerika-töntigt och det andra låter ju bara knäppt).

- Så du är från Sverige?
- Japp.
- Pratar du svenska?
- ja.
- Flytande?
- Eeeh, ja.
- Så du pratar svenka med din familj hemma?
- Eeeeeeeh, ja?
- Thats soooooo cool!

Sen ställde de tusen frågor om Tiger Woods Elin som jag vet absolut ingenting om.
De var trevliga iallafall och barnens kusin tog med dem på bio, så där försvann ca fyra timmar av min jobbtid.

Idag var Steven över hos en kompis, jag och Rachel hängde vid poolen på gymet, vi åkte hem och åt lite, de spela tv-spel, jag sov, de var på karate, vi åt lite till och sen var tio timmars arbetsdag över.

Josefin kom och hämtade mig direkt efter jobbet. Hon hade övertalat mig att följa med och spela innebandy med lite folk. När vi kom fram och jag såg att det var typ tio manliga svettiga proffs som dribbla omkring så bangade jag. Jag hade iallafall kul som åskådare, Josefin var braaaaa!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAAHAH!!! - Hanna youu're sooo coool

2011-06-30 @ 08:20:27
Postat av: emiliaaa

ameeh nästa vecka är du med på innebandyn förstått????? :D puss saknar dig

2011-06-30 @ 10:51:10
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0