2011.06.24

Allt känns så konstigt just nu. Anna är här och det är jättekul, vi var i New York förra helgen och kommer även spendera denna helgen där, igår var vi på U2 360 Tour, grymmaste konserten någonsin. Men...

Idag har vi ätit middag I West Chester med alla tjejerna. Det var mysigt, men allt slutade i gråtkalas. Och värre kommer det blir. Emilia och Lisa åker hem till Sverige på lördag. De har varit här under hela min tid i Downingtown och jag har spenderat varenda helg sedan december med dem. Nu åker de hem och jag kan inte tänka mig hur det kommer bli utan dem. De hör ju hemma här! I morgon kommer jag säga Hej då till Lisa, på lördag kommer jag säga Hej då till Emilia och på söndag kommer jag vara tvungen att säga Hej då till Anna, vars semester är över då. Ingen av dem kommer jag få se på fem månader. Nu ska jag sova, i morgon åker vi ju till världens bästa stad igen och det är midsommar! Jag ska försöka njuta av den här helgen.


Kommentarer
Postat av: lisa

du är underbar hannis! kommer sakna dig!!!! jag kommer till nueva estokolmo (kan man säga så ens?) när du kommer hem!!!!!!

2011-06-24 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0