2011.06.16

TJENA!
Nu har Anna klarat av hela två dagar i Amerika.
Igår hann vi med att springa omkring lite på outleten, Anna fick med sig en hel del vill jag lova!
Idag fick mina barn sommarlov. Inte bara det, de hade graduation från elementary school också, efter sommaren kommer de vara 6th-graders i Middle school.
Jag tog med mig alla mina barn och Annor till Chick-fil-A, som är en kycklingsnabbmatsrestaurang (jag känner på mig att den kommer finnas i Sverige inom tio år, kom ihåg var ni hörde det först).
När alla magar var mättade begav vi oss till Chuck E. Cheese där vi spelade på en massa spelmaskiner.

På kvällen blev det middag med Lisa, Emilia, Julia och Ida på Applebee's (jag tog med mig Anna också, hör och häpna). Gottigott och kulikul! Nu ska vi spela canasta och äta godis i sängen, Yeeeey!!

Juste, jag har också introducerat Amerikanska godsaker som Reese's Peanutbutter cups och cookies and cream, för Anna. Två måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0