2011.06.14

Tjingeling!
Jag hade en toppendag igår. Ofta blir det ju så när man är ledig, men gårdagen var extra toppen!
Jag låg vid Marsh creek-sjön och läste och sov i några timmar, det var härligt och mysigt och allt såntdär.
När jag tröttnat svängde jag förbi Lisa bara för att säga Hej till henne och Lillen. Lillen napade, så jag fick ett par timmars kvalitetstid med bästa Lisen. Vi gjorde det vi är bäst på - att baka kladdkaka!
När Lillen vaknade åkte jag hem en liten stund, men återvände när Lisa slutat, för att äta upp kladdkakan med glass och färska hallon. MUMS.
Vi hann med att springa en runda på mallet också. Gissa hur mycket pengar jag spenderade.
NOLL kronor. Vågen, applåder och öronbedövande jubel, tack!

Nu är jag i full gång med att tvätta lakan och städa i mitt rum för att min gäst, som kommer i kväll, ska känna sig välkommen. Denna gäst är ingen mindre än Anna Sjögren. Åh, jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0