2011.06.03

Jahaja, Idag har jag varit hemifrån i 200 dagar. Det är ju ganska många dagar längre än hundrafemtioelva, som är min favoritsiffra när jag ska överdriva och få något att låta som jättemycket.

Det har varit en helt vanlig dag med lite jobb, lite lunch med Josefin, lite mer jobb, lite Starbucks, lite mall och lite big brother med vänner. Jag har dragit på mig jordens förkylning också. Antar att det är min kropps svar på att temperaturen går från 35 till 15 varje gång man går in någonstans, och sen tillbaka till 35 när man går ut. Sover gör jag i minusgrader. Nog för att aircondition är en bra uppfinning, men man behöver ju inte överdriva. Kul inlägg, japp. Nä men jag ville mest säga att jag har varit här i 200 dagar.

Jag har bott i USA i tvåhundra dagar.

Kommentarer
Postat av: lisalbin

hur många dagar sa du nu att du hade varit här?

2011-06-04 @ 07:10:45
Postat av: Hanna

200!!!!!!

2011-06-04 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0