2011.06.02

Ännu en dag har tillbringats vid Emilias pool. Idag har vi tävlat och haft oss, kul kul.
Vem skaffar en vattenrutschkana och har på tomten? Det är inte helt okej tycker jag, folk kan ju bli avundsjuka. Fast iochförsig är det helt okej just nu när jag kan åka dit och använda den ibland. Alltså det här är ingen liten barnleksak, det är en riktig! Det går superfort och i kurvorna känns det som att man ska flyga över kanten!

På eftermiddagen jobbade jag lite med att skjutsa barn och så. Jag och Steven lekte med studsbollar och tävlade om vem som kunde studsa högst. Det är ju ganska svårt att mäta underifrån så vi sa att det blev lika. Det här med att vara tävlingsmänniska och snäll mot barn samtidigt är inte alltid det lättaste har jag märkt. Egentligen var det solklart att jag studsa minst tre meter högre än honom, men jag klarade mig med nöd och näppe från att argumentera till mig förstaplatsen. Jag jobbade 3,5 timmar, varav en timma spenderades på Starbucks i min ensamhet medan Rachel var på dansen. Har work work.

På kvällen träffade jag Lisa för Wegmansgodis och Big Brother. Lisa åker hem snart, bläääääääääääääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0