2011.06.01 (ÄR DET REDAN JUNI????)

Dagen bjöd på sol och bad i Emilias spexiga pool!
Rutschkana, vattenfall och fontäner som styrs av en fjärkontroll.
dykning, volter, flytande lik, rutschkanefoton, fruktsallad på poolkanten, skavfötters på luftmadrass osv.
Förhoppningsvis kommer även morgondagen spenderas där, man tackar ju inte nej liksom.

På kvällen var jag ute och åt med min värdfamilj. Jag beställde jordens största sallad. Jag fick bara i mig en tredjedel, knasigt när det bara var sallad. De är alltid generösa med portionerna här.

Nu ska jag sova!

Ps. Anna kommer om mindre än två veckor. HAPPY!

ps2. En massa problem gjorde så det såg ut som att det inte skulle bli någon U2-konsert. Vi som har köpt dyra biljetter! Men nu har det löst sig och jag är jättehappy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0