2011.07.16

Idag har jag visat familjen fina trailen som jag brukar promenera och springa på. Brukade kanske är ett mer passande ord. Vi började med en morgonpromenix där. Efter ett varv hoppade vi in i bilen och brummade bort till Outleten. Bagageluckan var fullproppad med påsar när vi åkte där ifrån. Alla hittade flera fynd. Jag fick med mig ett par converse, en mysig Ralph Lauren-tröja och ett par billiga solglasögon. Om jag inte nämnde det tidigare så tappade jag ju mitt femte par för den här våren förra helgen. Det är inte klokt vad jag är slarvig. På riktigt.

När vi kom tillbaka till hotellet, som min familj bor på, badade vi lite i poolen innan vi gjorde oss i ordning för att gå ut och äta. Middagen åt vi på en uteservering i mysiga West Chester. Den staden är verkligen hur mysig som helst.


Kommentarer
Postat av: emiliaaa

HÄRLIIIIGT!!!!!

2011-07-18 @ 23:01:04
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com
Postat av: Anonym

MYYYYYSSSSSSIGT!!!!!!

2011-07-20 @ 16:46:49
Postat av: emiliaaa

Men uppdatera nångång för sablan!

2011-07-22 @ 19:08:06
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0