2011.07.27

Idag har jag och kidsen spelat monopol för tredje dagen i rad. När Steven skröt om sin vinst i måndags råkade jag säga något om att man måste vinna tre gånger i rad för att bli The Master of The Masters. Idag vann han för tredje gången i rad. Aj då. Det kommer man få höra ett tag.

Mitt på dagen körde jag dem till en tygaffär där de gick på "sykurs". Jag lämnade dem där i tre timmar, och när jag kom tillbaka hade de hunnit med att sy varsitt örngott. De tycker det låter helt galet att vi lagar mat, snickrar och syr på skoltid i Sverige.

Alla dansträningar som jag kört Rachel till har gett resultat. Hon är speciellt inbjuden till en svår balletklass till hösten. Numera kommer det vara sex träningar i veckan. That's my girl!

"Hanna, I'm soooo hot!"
"Yeh I know, wait a minute, I just turned the AC on"
"But I don't mean that kind of hot. I'm all-the-girls-are-chasing-me-around-the-playground-hot!"

Min lilla Steven alltså....

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHAHAHAHA jag dör, steven är så cool!

2011-07-28 @ 15:27:28
Postat av: lisa

HAHAHAHAHA jag dör!!! steven är så cool!!!!

2011-07-28 @ 15:28:01
Postat av: lisa

oj där blev de dubbelt upp av de goda!! tokigt

2011-07-28 @ 15:28:31
Postat av: emiliaaa

skicka hit STEEEVEN NUUU!!!

2011-07-29 @ 12:11:46
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0