2011.07.15

Jabbadabbadooooooo, hela familjen Åkerlund befinner sig nu i Amerikas förenta stater!
Hur bra är inte det? Asbra!
Min familj och min värdfamilj har träffats, det gick smärtfritt.
Vi åkte alla till Shady Maple's smorgasbord för att äta megastor buffémiddag.
Jag har aldrig hört mina värdföräldrar prata så mycket som de gjorde idag. Till och med min värdpappa, även kallad Stoneface #2, pratade en hel del. Mest om olja, värme, bensin och elektricitet dock. Med en värdpappa och en pappa inom nästan samma bransch så blev det ganska mycket jobbprat. Jag har fått svenskt lösviktsgodis också!

Idag har jag varit här i åtta månader! 8! Två tredjedelar av mitt år är avklarade. Jag vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt. Om fyra månader slutar jag jobba och åker på semester. Några veckor senare kommer jag landa på Arlanda, i Stockholm, i Sverige, i Skandinavien, i Norden, I Europa (ja, jag försöker skryta om mina geografikunskaper, vaddårå?).

Nej, nu ska jag krypa till sängs för att vakna pigg som en lärka för att spendera den första av åtta heldagar, på väldigt länge,med min familj. Ciao amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0