2011.07.13

Idag tog jag Rachel till finfina Wegmans för att äta lunch.
Pizza, sushi, yoghurt, sallad och frukt. Mums!
Vi gick på bio och såg Mr Popper's penguins.
Himla rolig film faktiskt. Jag skratta en hel del.
Efteråt åkte vi till Maggie Moo's, ett grymt glasställe!
Hem och byta om, in i bilen igen, släppa av på karaten.
Jag for till posten.
Jag har nog spenderat dubbelt så mycket tid på posten i USA,
än vad jag spenderat på svenska posten under mitt liv.
Hämta på karaten, hoppa ur bilen, värma på soppa, äta.
Snipp snapp snut, så var dagen slut.
Jobbar nio timmar imorn, sen har jag SEMESTER igen!
Juste, kvällen spenderade jag på Starbucks med Josefin.
Snart lämnar även hon mig.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nää, inte snart!

Vi har mycket tid kvar ju :D

2011-07-14 @ 05:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0