2011.07.12

Just another good day at work.
Att ha bara Rachel att se efter är typ som att hänga med en kompis.
Idag har vi gjort lite armband, åkt till poolen och badat, spanat in lite grabbar,
lagat lite mat tillsammans och tagit en massa foton.
Jag har även lärt henne det jag är bäst på, att stå på händer i vatten.
I morgon blir det en Hanna&Rachel-dag igen. Stora planer finns.

- Hanna, how come you always come up with these good ideas?
- I dont know, they just pop up in my head!
- Gosh, Im gonna cry so much when you leave us.

Gissa hur mycket jag kommer grina då! Blääääää vad jag kommer sakna mina kids när vi inte bor i samma hus, samma stad, samma land längre.



Kommentarer
Postat av: emiliaaa

åhhh. söötis rachel

2011-07-14 @ 18:13:00
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0