2011.07.11

I sön dags hade vi Au Pair-möte. Vi tubade, precis som jag gjorde på 4th of July. Det var inte riktigt lika party, inte lika soligt och varmt och inte lika roligt. Det gick långsamt. Jag blev uttråkad och bestämde mig för att gå på botten och dra oss framåt. Jag satte ner foten på en stock och fick en sticka under en tånagel. Den sitter kvar och gör ont vid varje steg jag tar. En annan av mina tår blev förlamad för snart tre veckor sen. Jag gick lite mycket i flipp flopp och helt plötsligt tappa den känseln. Man kan fortfarande hoppa på den utan att jag känner något. Japp, så är det. Hur mår era tår?

Idag har jag varit ledig. Jag tränade lite body pump och sen låg jag vid poolen på la gym. Brände lite mage och så.
Steven åkte på camp igår, så nu har jag bara Rachel den här veckan. Veckan består av tre arbetsdagar. Life is good.

Här skulle det väl passa med en bild på mina tår eller min brända mage, men ni får fyra fina fejs istället! LYX!

Kommentarer
Postat av: anna

sötasötasöta!<3

2011-07-12 @ 07:50:41
Postat av: emiliaaa

tå bild imorgon! TACK!!! <3

2011-07-12 @ 17:52:55
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com
Postat av: lisa

FIIIIIINISHANNIS!!!!!!!!!!!!! saknar diiiiiiiiig!!!!

2011-07-13 @ 13:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0