2011.07.02

Igår var första dagen på min semester. Jag åkte till poolen och hängde där några timmar. Jag trodde inte att jag skulle bränna mig mer i år, att det var fritt fram att sola utan solkräm nu, men icke. Röd rumpa.
Efter några timmar åkte jag hem till Josefin. Vi tog oss till Giant och köpte med oss mat från deras salladsbar. På kvällen åkte vi till en stor äng där vi tryckte ihop oss med tusentals amerikaner för att se på fyrverkerier. De flesta var röda, blåa och vita. Det är festligheter lite här och var den här helgen för det är 4th-of-July-weekend. De tjuvstartar alltså på sin Independence day fyra dagar innan.

Idag har jag hängt med Emma, Ida och Julia på en äng i West Chester. De solade, jag satt mest i skuggan, jag tycker det börjar bli lite för varmt nu. Om ett par veckor kommer det troligen vara tio grader varmare, runt 40. Föööööör varmt.

I morgon åker jag till Emelie i Minneapolis! För er som inte vet så ligger det i staten Minnesota som ligger mitt i landet, mot kanadensiska gränsen. Så det blir flyg och sådana roliga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0