Snabb update om helgen. Less is more typ.

Tjingeling bloggen.
Klockan är halv elva, söndag kväll. I mitt huvud är den mitt i natten, så trött är jag. I min värld är inte mitt i natten 00.00, det är typ då natten börjar. Egentligen räknas väl klockan tolv som mitt i natten? Midnatt liksom. Men klockan elva är ju kväll... Hur går det ihop egentligen? Jaja, det var verkligen inte detta jag tänkte skriva om.

Jag kom precis hem från Lisa. Vi har lagat mat, ätit maten och tittat på film. The social network blev det. Mycket intressant film må jag säga. Jag har dock bara sett lite mer än halva, eftersom jag slumrade till ett tag där i mitten. Allt är i sin vanliga ordning alltså. Är inte det egentligen ett av de jobbigaste vardagsproblemen? Nä man verkligen vill se en film, för man tycker den är bra, eller för att man har grymt sällskap, men ögonlocken vägrar lyda. Alla måste ju känna igen sig och hålla med mig? Märker ni hur jag bjuder in till diskussion i dagens inlägg? Inte meningen, jag har bara en tendens att jiddra lite för mycket när jag är trött.

Igår var vi vid ett outlet-center som jag gladeligen upptäckte ligger väldigt nära mig! Mycket trevlig omgivning, mycket bra affärer och mycket bra priser. Mycket bra sällskap hade jag och mycket fina grejjor fick jag med mig hem. Vi testade en ny restaurang som fick fem av fem toasters och sen blev det film hemma hos Lisa, även då. Vad knäppt det blir när jag skriver i bakvänd ordning. Film hos Lisen två kvällar i rad i alla fall, om ni inte hängde med på det.

Nej, nu säger jag godnatt. Over and out, peace out, och alla andra out.

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Hahah jo visst känner jag igen det men den som alltid somnar till film är ju faktiskt du Hanna :p

2011-01-31 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0