tuudeloo

Min dator är en gammal gubbe. Lite mer än två år. Det var över ett år sen det "brann" i den och då pajjade typ fläkten så den låter som ett flygplan som startar typ varje gång man använder den, och så blir den så stekhet att det typ är omöjligt att ha den i knät. Batteritiden var väl tre timmar eller något när jag köpte den, sen ett halvår tillbaka är batteritiden dryga två minuter. Sen stängs den av utan förvarning. Det är ju lugnt så länge sladden är i. Nu har sladden börjat glappa, helt plötsligt stängs datorn av utan att jag ens nuddar sladden. Det händer typ var tionde minut. Så nu får det vara nog. Idag ska jag ut och kika efter en ny. Tror det blir en mac, någon som har några invändningar? De kostar bara dryga 6000 här.

Funderar på om jag ska gå upp eller somna om. Var uppe till kvart i två i natt. Halv två (7.30 i Sverige) hade jag och Anna bokat date på skype. Hon fyller år idag, tjugo barre! Jag fick önska henne grattis på födelsedagen och så fick jag se henne öppna paketet som farit från mig, över Atlanten och enda hem till henne. Egentligen skickade jag ett paket i julas som var kombinerad födelsedagspresent och julklapp, men den gick upp i rök någonstans på vägen. KUL. Därför var det ju himla kul att det nya paketet slutförde sin långa resa, på rätt ställe dessutom!

Grattis min finaste, önskar jag kunde fira den stora dagen tillsammans med dig <3
Du är bäst och jag vet att du kan nå alla dina drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0