Tisdag

Igår var jag ledig igen! Min värdmamma jobbar som doktor och har inte regelbundna arbetstider. Jobbar hon jour två kvällar i rad får hon ledigt en dag mitt i veckan och så. När hon är ledig vill hon passa på att vara med barnen, och då blir jag ledig. I min förra värdfamilj ville de utnyttja min "arbetskraft" till max. Var de hemma samtidigt som barnen fick jag städa. Tills barnen ville göra något som de inte ville eller om de spillde ut något eller så. Då ropa de på mig. Fast jag städade mest. Jag jobbade alltid minst 45 timmar i veckan (vilket är maxantal timmar man får jobba), här jobbar jag ungefär 20. Man får alltid lika mycket betalt, oavsett hur mycket man jobbar. Gissa vilken arbetsplats jag gillar bäst? :D
Nu ska jag kila iväg till gymmet!


Åh, saknar mina fina!


Kommentarer
Postat av: annsie

men ååå pussis vilken söt bild :D:D visste inte att den existerade heller! tänker på dig!!!

2011-01-25 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0