onsdag

Hej hej bloggen. Helt vanlig dag på jobbet, har egentligen ingenting att skriva. Idag har jag jag skypat med syster Emma ett tag. Sen skypade jag med Lovisa i lite mer än en timma. Hennes pappa dräggel-hav-stefan var med på ett hörn också. Kul där!

Jag har tränat och hyrt film ur "the red box". Det är en automat som det kostar en dollar (ca sju kr) att hyra film från. Inte så dyrt med andra ord. Nu ska jag krypa ner och se Sex and the city 2, typ två år efter alla andra. I morgon är jag ledig! Jag har ingenting planerat, och då brukar jag inte heller få någonting gjort. Så ni behöver inte vänta er någon intressant läsning.



det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

men ändå
du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0