lördagmorgon. hejhej från sängen!


Skypa med Nina i nästan två timmar här om dan. Söta, ellerhur? :) Mamma annsie borde va stolt!
Mina näsborrar är olika stora :( jajja.

Igår var jag på bio med en tjej som heter Josefin som är från Järfälla. Det var lite kul för jag känner folk där borta, som hon vet vilka det är. Och hon känner folk i Tyresö som jag vet vilka det är. Världen är liten! Det var trevlans att träffa Josefin och filmen, som heter country strong, var bra.

Nu luktar det pannkakor! kanske bäst att springa ner innan de tar slut. Allora Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Mamyannsie

Ååååjaaaa jag är så stolt!!!

2011-01-10 @ 19:22:09
Postat av: Hanna

Visste väl det :)

2011-01-11 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0