Fredag.

Jag har puttat så mycket barn på tefat de senaste dagarna att jag knappt kan röra mig. Jag har en sådan otrolig träningsvärk i muskler jag inte ens visste att jag hade. Vi har byggt en bana med massa gupp i en backe på tomten. Guppen är så stora att man behöver megamycket fart för att flyga över, vilket jag har stått för. Massage någon?

Tvättmaskinen i huset exploderade i morse. Egentligen vet jag inte vad som hände, men den small så det hördes genom hela huset, sen lät den som att man centrifugerade på maxfart med 3000 spikar i. Nu är den död. Det kommer tydligen ta ett tag innan vi får en ny. kul. Tur var i alla fann att det inte var jag som använde den när den kollapsa, då hade jag skämts.

Nu kallar gymmet. Efter att ha varit insnöad i två dagar (bilen har varit begravd och vägarna odugliga) ska jag äntligen ta mig ut på vägarna igen! I kväll blir det au pair-möte med skridskoåkning. Jag har nog inte åkt skridskor sen... åttan? Bambi!
Helg och lön! Yeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0