Är man pro måste man ju ha en pro.

Jahapp, då har jag beställt en ny dator då. En Macbook pro blev det till slut. Köpte också en försäkring som ska vara "world wide" i tre år. 8200 kronor fick jag betala för allt, helt okej ändå eftersom bara datorn kostar 11500 i Sverige. De pengarna var egentligen tänkt att jag ska resa för här borta, så nu blir det sparasparaspara. Längtar tills min nya älskling kommer, för än så länge känns det bara som att jag slängt ut pengar i cybervärlden.

Om ett par timmar vaknar alla mina vänner otroligt slitna. Jag har mina aningar om att det var tidernas utgång i kväll. Jag längtar efter mina vänner och sörjer lite över det jag missar, men jag är sjukt glad att jag är här och jag vill absolut inte hem!

Imorn ska jag hitta på nått med Lisa som är back in (Downing) town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0