Ice age.

Jag har hört att Stockholmsvädret framkallar vårkänslor. Varför vill det bra vädret aldrig vara på min sida av jordklotet?

Här har jag inte sett ett enda vårtecken. Nix, tvärtom! I natt hade vi en isstorm. När jag gick utanför dörren i morse hade jag slush upp till fotknölarna. Jag fick hacka bort isflak från bilen för att ens komma in i den. Sen när jag väl körde kändes det som att folk satt uppe i träden och sköt på mig, men det var bara istappar som föll från grenarna. den är rena rama istiden här.

Jag vill ha vår nu! NU NU NU! Jag vill strosa runt i New York och ligga på en filt och äta jordgubbar i central park. Jag vill se Philly från dess bästa sida och jag vill ta barnen till poolen istället för ut i snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0