Supersöndag!

Helgen har passerat och den var super!
Idag samlades Emilia, Lisa, Sandra och jag hemma hos Lisa för att tillsammans ta en promenad längs en fin slinga som finns nära Lisa. Vi kände oss som amerikanska hemmafruar när vi patrullerade med stora solbrillor och pratade i munnen på varandra om Pennsylvanias senaste skvaller. Det var jättefint vårväder, så varmt att  jag egentligen ville gå i bara linne. Jag tog ändå mitt förnuft till fånga och behöll tröjan på. Är nämligen lite sugen på att bli frisk nu.

På eftermiddagen hade vi Au pair-möte på en japansk restaurang. De lagade maten vid bordet vi satt vid. Kocken hade en liten show medan han stekte vår mat och lekte bland annat kasta boll i hink, fast kasta räkor i våra munnar. Tänk att ha som yrke att leka med maten! Vad kul!

På kvällen for jag, Sandra, Josefin och Lisa hem till lisa för att baka kladdkaka och se på oscarsgalan. Jag kollade i och för sig inte så mycket, men jag hade himla kul ändå! Mitt pedofilskratt har lockats fram flera gånger idag, och då vet ju i alla fall mina vänner hur kul jag har haft!


Jag blir lite rädd för mig själv när jag ser den här videon. Jag ser ju verkligen efterbliven ut när jag tänker. Men det är ju lite kul. Här får ni en liten presentation av några av mina vänner här borta! :D

Kommentarer
Postat av: lisa

jag säger bara: LIKEY LIKEY alltså!!!!!!

great toppen megabra najsig dag!

2011-02-28 @ 04:33:57
Postat av: Josefin

du är ju i alla fall inte den enda som ser efterbliven ut :P hihi, nää, du är jättesöt!!! :D

2011-02-28 @ 04:38:58
Postat av: Sandra

många kommentarer nu hörru..;)

TACK FÖR EN TOPPPPEEEEEN DAG!!!

2011-02-28 @ 04:50:33
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-28 @ 05:18:54
Postat av: Annaaaa

Hahahahha love it. En av brudarna garvar ju precis som jag :o

Åh Hanna jag saknar ditt pedofilskratt! Vad har du sagt som har lockat fram det?:p haha. Puss!

2011-02-28 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0